Az online áruház általános szerződési feltételei
1. Az Általános Szerződési Feltételek célja, kapcsolatfelvétel
1.1. Az Általános Szerződési Feltételek célja
Az Általános Szerződési Feltételek a Glamoro.hu, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, Románia, (a továbbiakban: "Glamoro" vagy "Eladó") és a Felhasználó/Vevő* közötti valamennyi tranzakcióra vonatkoznak, a https://www.glamoro.hu webáruházban történő tranzakció időpontjában érvényes változatban .
1.2 Kapcsolatfelvétel:
Az alábbi módon léphet velünk kapcsolatba:
- telefonon, az ingyenes ügyfélszolgálati vonalunkon: 0373760394.
- e-mailben: contact@glamoro.hu
Felhívjuk figyelmét, hogy az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 10:00-18:00 óra (kivéve munkaszüneti napokon).
2. A Glamoro.hu webáruház használatának általános szabályai
2.1. Az online áruházat csak 18 év feletti személyek használhatják.
2.2. A 18 év alatti személyek csak szüleik vagy törvényes képviselőjük beleegyezésével használhatják az online áruházat.
2.3. A vásárló fogyasztónak minősül, amennyiben a szállítások és szolgáltatások megrendelésének célja nem tulajdonítható elsősorban az adott fél kereskedelmi vagy önálló szakmai tevékenységének. Kereskedőnek minősül minden olyan jogi vagy természetes személy, aki a szerződés megkötésekor kereskedelmi vagy önálló szakmai tevékenysége során jár el.
*Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak az olvashatóság kedvéért hagyjuk el az összes nemre vonatkozó közvetlen megszólítást, de ez a szöveg mind a férfi, mind a női vásárlókra vonatkozik.
2.4. Az oldalon történő regisztrációval Ön hozzájárul személyes adatainak továbbításához. Az Ön adatainak feldolgozásához hozzájárulásra van szükségünk, és hozzájárulása nélkül nem használhatja az online áruházat. A személyes adatok típusát és feldolgozásának módját itt ismertetjük: Adatvédelmi szabályzat
2.5. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy helyesen rögzítettük az adatait, az online áruházba történő regisztráció után e-mailt küldünk Önnek, amelyben arra kérjük, hogy ellenőrizze és erősítse meg adatait.
2.6 A termékeket kizárólag személyes használatra alkalmas mennyiségben értékesítjük.
2.7. Az Eladó webáruháza csak egy termékkatalógus. A termékeknek az online áruházban történő megjelenítésével az Eladó felkéri a Vevőt a bemutatott termékek megvásárlására és adásvételi szerződés (a továbbiakban: "Megrendelés") megkötésére.
2.8. A szerződés nyelve kizárólag a román nyelv.
3. A személyes adatok feldolgozása
3.1. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás önkéntes. Felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy a hozzájárulás hiánya a weboldalon való regisztráció és az online áruház használatának lehetetlenségét eredményezi. A személyes adatok feldolgozására vonatkozó minden információ az Adatvédelmi szabályzatban található.
3.2 Bizonyos helyzetekben az online áruházban az Ön hozzájárulását kérjük, hogy hirdetéseket, ajánlatokat, különleges kedvezményeket küldhessünk Önnek. Ez a hozzájárulás szintén önkéntes, és bármikor visszavonható. További információk az Adatvédelmi szabályzatban találhatók.
4. Megrendelések
A megrendelések leadása a www.glamoro.hu oldalon történik.
4.1. Az online áruházban található termékek fel vannak címkézve, hogy Ön olyan információkat kapjon, mint a méret, a szín, az ár és az anyagok, amelyekből készültek.
4.2. A megrendelés leadásakor válassza ki a terméket a méret, a szín, a mennyiség és a kívánt egyéb jellemzők kiválasztásával.
5. Hogyan vásárolhat az online áruházban?
5.1. Válassza ki a kívánt terméket a termékkínálatból a termékoldalon található "Kosárba helyezés" gombra kattintva. A termék kiválasztása és kosárba helyezése nem egyenlő a végleges megrendelés leadásával.
.2. A kosárban lévő összes termék megtekinthető az oldal tetején található "Bevásárlókosár" gombra kattintva. Itt lehetőség van a termékek kosárból való eltávolítására vagy mennyiségük megváltoztatására is.
5.3. Ha meg kívánja vásárolni a kosárban lévő termékeket, kattintson a "Megrendelés véglegesítése" gombra.
5.4. A megrendelés leadásához nem szükséges regisztrálnia.
5.5. Válassza ki a kívánt szállítási módot és a címet, ahová a rendelését szállítani szeretné.
Kérjük, győződjön meg arról, hogy a megadott szállítási és elérhetőségi adatok teljesek és helyesek, különben a szállítási folyamatot befolyásolhatja.
5.6. Meg kell jelölni a fizetési módot. A rendelkezésre álló fizetési módok: utánvétes fizetés vagy online fizetés hitelkártyával az EuPlatesc-en keresztül (Visa/MasterCard).
5.7. Miután kiválasztotta a fizetési módot, a szállítási módot és a szállítási címet, az oldal alján megtekintheti a megrendelésében szereplő termékeket.
5.8. A "Megrendelés leadása" gombra kattintva kifejezi határozott szándékát a kosarában lévő termékek megvásárlására. A megrendelés leadása előtt be kell jelölnie azt a négyzetet, amely a Weboldalon alkalmazott Általános Szerződési Feltételekkel való egyetértését kéri.
Határozott megrendelésnek minősül minden olyan leadott megrendelés, amelyet a leadástól számított 15 percen belül nem mondtak le telefonon.
Ha módosítani kívánja a leadott megrendelést, akkor azt törölni kell, és új megrendelést kell leadni, az összes kezdeti lépést követve.
5.9. Vásárlóként Önt megilleti az elállás joga (a megrendelés törlése), amelyet a fenti folyamat nem érint.
5.10. A megrendelés addig nem tekinthető véglegesnek, amíg a folyamat összes lépését be nem fejezte. Ha nem kíván határozott megrendelést leadni, ne véglegesítse a megrendelést. A megrendelését bármikor lemondhatja az előző oldalra visszairányító gombra kattintva, vagy bármely más kategória- vagy termékoldalra kattintva.
5.11. A megrendelés beérkezését követően az Eladó egy megrendelést visszaigazoló e-mailt küld Önnek, amelyben közli a megrendelés részleteit. Ez az e-mail nem minősül az eladás visszaigazolásának. Az adásvételi visszaigazolást (számlát) a rendelés feladását visszaigazoló e-mailben, valamint a csomagolt csomagban küldjük el.
5.12. Az eladó felveheti Önnel a kapcsolatot telefonon (ha Ön érvényes telefonszámot adott meg) vagy e-mailben, hogy tisztázzon minden szállítási vagy termékkel kapcsolatos kérdést. Az Ön telefonszámát és e-mail címét kizárólag a megrendelés feldolgozásához és kiszállításához használjuk fel, az Ön beleegyezése nélkül nem használjuk fel promóciós célokra.
5.13 Vásárlóként nyilatkozhat arról, hogy le kívánja mondani a megrendelését.
6. Árak
6.1. Az online áruházban található termékek árai LEI-ben értendők és tartalmazzák az összes adót. Ezen kívül még a szállítási költség, amelyet a megrendelés értéke vagy a szállítási mód befolyásolhat. Ezek a költségek a termékek értékétől elkülönítve kerülnek feltüntetésre. A rendelés leadása előtt megjelenik a rendelés teljes összege, beleértve az esetlegesen felmerülő további költségeket is.
6.2. Az eladó és a vevő megállapodnak ebben az árban. A megrendelés véglegesítése után a megrendelés értéke nem módosítható, még akkor sem, ha az Eladó utólag úgy dönt, hogy csökkenti vagy növeli a webáruházban megjelenített termékek árát.
6.3 Ettől a szabálytól eltérően az Eladó fenntartja magának a törvényes jogot arra, hogy az online áruházban megjelenő termékek árait megváltoztassa, kedvezményeket nyújtson, vagy új termékeket vegyen fel a kínálatba.
7. A termékek elérhetősége
Az online áruházban bemutatott termékek általában rendelkezésre állnak. Ritka esetekben, amikor egy terméket több vásárló is megrendel, az Eladó nem tudja elküldeni a termékeket, ha azok már nem állnak rendelkezésre. Ebben az esetben a Vásárlót a rendelés elküldésével kapcsolatos telefonhívás útján értesítjük arról, hogy a megrendelt terméket töröltük a rendeléséből/számlájából. A szállítás a készlet erejéig történik, és a Vevő csak a leszállított termékekért fizet.
A nem elérhető méreteket a termékoldalon a rendelkezésre álló méretektől eltérő színnel jelöljük. A nem elérhető méretű terméket nem lehet a Kosárba helyezni, de a kívánságlistára felvehető.
Feliratkozhat, hogy e-mail értesítést kapjon, ha egy termék ismét elérhetővé válik az oldalon. Az e-mail értesítésekről bármikor leiratkozhat. A leiratkozáshoz kattintson az e-mailben küldött linkre, vagy lépjen kapcsolatba velünk a contact@glamoro.hu címen.
8. A szállítás típusa és időpontja
8.1. A szállítás kizárólag Románián belül történhet.
8.2. A szállítás a vásárló által megadott szállítási címre történik.
8.3. A szállítási idő általában 1-2 munkanap. A csomagokat hétfőtől péntekig küldjük, ez azt jelenti, hogy a szombati és vasárnapi napokat nem vesszük figyelembe, mivel azok nem munkanapok, kivéve az Easybox kiszállítással történő megrendeléseket, amelyek hétvégén is kézbesíthetők. Az ünnepnapok szintén nem munkanapnak számítanak. A szállítási napok számítása a feladás visszaigazolásának elküldése után kezdődik. Ha egy termék már nem áll rendelkezésre, vagy más okból nem lehet feladni, telefonon értesítjük Önt.
8.4 Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szükségállapot vagy riasztási állapot idején a futárszolgálat 2-3 munkanapos késedelmet is okozhat.
9. Fizetési módok
A megrendelés leadásához szükséges a fizetési mód kiválasztása: utánvétel vagy - online fizetés bankkártyával az EuPlatesc-en keresztül (Visa/Mastercard).
Ha az online fizetési módot választja, akkor az EuPlatesc fizetési oldalra kerül átirányításra. A megrendelését a teljes összeg beérkezése után küldjük ki.
Megjegyzés: Soha nem küldünk Önnek e-mailt, amelyben arra kérjük, hogy egy adott bankszámlára fizessen. Ne törődjön az ilyen e-mailekkel, és ne kezdeményezzen fizetést. Ilyen helyzetekben kérjük, hogy küldje tovább a változatlan e-mailt a következő címre: contact@glamoro.hu.
10. Szállítási költségek
A csomagokat csak Románián belül szállítjuk.
Futárszolgálat - 17,99 lej
EasyBox - ára 17,99 lej
FANbox - 17,99 lej
Visszatérítéses rendelések esetén a szállítási költséghez 3,00 LEI adót adunk hozzá.
11. Szerződés elállási politika
11.1. A szerződéstől való elállás joga
A 34/2014. sz. GEO szerint a Vevőnek joga van a szerződéstől egyoldalú elállással, indoklás nélkül, 14 (tizennégy) naptári napon belül elállni.
Az elállási határidőt attól az időponttól számítják, amikor a Vevő vagy a Vevő által kijelölt személy (a futártól eltérő személy) átvette a csomagot. A 14 napos határidőbe beleszámít a csomag átadásának napja és az a nap, amikor a határidő lejár.
Az elállási jog gyakorlása érdekében előzetesen kapcsolatba kell lépni a kereskedővel a rendelkezésre álló kommunikációs eszközökön keresztül.
11.2 A szerződéstől való elállás következményei
A szerződéstől való elállás esetén indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb 14 (tizennégy) naptári napon belül, attól a pillanattól számítva, hogy a visszaküldés elfogadásáról szóló értesítést megküldtük Önnek, a megrendelés Ön által kifizetett értékét - a szállítási költséget nem számítva - visszatérítjük Önnek.
Az Ügyfél által kifizetett Ár visszatérítése ugyanolyan módon történik, mint ahogyan ezek az összegek az eredeti tranzakció során beérkeztek, kivéve, ha az Ügyfél másként nem állapodik meg, és az utánvétes fizetések, amelyeket mindig banki átutalással térítünk vissza az Ügyfélnek, arra a számlára, amelyet az Ügyfél köteles feltüntetni a számlán, amelyet fizikailag az eredetileg feladott csomagban kapott. Abban az esetben, ha a megrendelést tévesen küldték ki (rossz termék, hibás termék vagy rossz méret), a Vevő nem viseli a visszatérítéssel kapcsolatos költségeket.
Az Eladó elhalaszthatja a visszatérítést mindaddig, amíg a visszaküldött terméket és tartozékait meg nem kapja, vagy amíg a Vevő igazolja, hogy a terméket megfelelő állapotban küldte vissza, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
A fentiekben meghatározott idő- és formai követelmények betartásával történő elállás/visszavétel esetén a Vevő köteles a termékeket megfelelő állapotban, változatlanul, viseletlenül (a mintavétel kivételével), tisztán (de nem tisztítva/mosva), szennyezetlenül, karcmentesen és minden esetben sérülésmentesen, sértetlen címkékkel, abban a csomagolásban, amelyben azokat átvette, visszaküldeni, legkésőbb 14 (tizennégy) nappal az elállási döntés bejelentését követően (az elállás bejelentésének napját és a határidő lejártának napját figyelembe véve).
12. Önkéntes visszavételi jog - kereskedelmi garancia
Az Eladó a törvényes elállási jogon túlmenően önkéntes visszaszolgáltatási jogot biztosít a megvásárolt áru átvételétől számított 30 napon belül - az Eladó által vállalt kereskedelmi garancia.
A kereskedelmi garanciának köszönhetően Ön a 14 nap letelte után is kérheti a visszaküldést. A visszaküldést a csomag Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél általi átvételének napjától számított 30 napon belül kérheti. A 30 napos határidőbe a csomag kézbesítésének napja és a határidő lejártának napja számít bele.
A termékek csak akkor küldhetők vissza, ha azok eredeti állapotukban vannak, és nem mutatnak a termék használatából eredő sérüléseket, valamint a termékeknek eredeti csomagolásukban kell lenniük.
A csomagokat a következő címre kell visszaküldeni: Bd. Basarabia Nr. 256, Parcul Industrial FAUR, sector 3 Bucuresti. Az ügyfélnek kell kérnie bármelyik futárcég szolgáltatásait a termékek visszaküldéséhez, a szállítási költségeket teljes mértékben az ügyfél viseli, a csomagot 0 visszatérítéssel kell elküldeni.
FIGYELEM: a csomagot nem küldjük el a csomag kifizetésével a címzettnek.
A csomag átvételét és ellenőrzését követően a pénzt 14 naptári napon belül visszatérítjük a megadott IBAN számlára.
Kereskedelmi garancia esetén a Vevő köteles a Termékeket abban a megfelelő állapotban visszaküldeni, ahogyan azokat átvette, változatlanul, változatlanul, nem viselve (a mintavétel kivételével), tisztán (de nem tisztítva/mosva), nem szennyezve, nem karcolva és minden esetben sértetlenül, a címkékkel együtt és abban a csomagolásban, amelyben azokat átvette. Ha a termékekből álló készleteket szállítottak, a teljes készletet a szállított állapotban kell visszaküldeni. Ha a szállításkor ajándék terméket is kaptak, azt is vissza kell küldeni. Minden terméket a termékkel azonos állapotban, annak minden tartozékával együtt kell visszaküldeni.
Abban az esetben, ha a Termékek nem a fentieknek megfelelő állapotban kerülnek visszaküldésre, a Vevő viseli a Termékek értékcsökkenését, levonva ebből az Eladó által a Vevőnek visszajuttatandó összeget. A Vevő felel a Termékek értékcsökkenéséért, amely a Termékek természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges használaton kívüli használatából ered.
A Glamoro üzletekben visszaküldött termékek esetében a termékek állapotát a visszaküldéskor ellenőrzik és a helyszínen közlik a Vevővel. A futárszolgálattal visszaküldött Termékek állapotát illetően az Eladó az átvételtől számított 14 (tizennégy) napon belül megvizsgálja, hogy a Termékek állapota mennyiben felel meg a követelményeknek, és a Vevőt ezen időszakon belül telefonon tájékoztatja a visszatérítendő összeg csökkentését vonzó nem megfelelőségekről. Az Ügyfél beleegyezik ebbe az eljárásba.
13. Megfelelőségi garancia
A webáruházon keresztül értékesített termékek új, hibátlan termékek. Abban az esetben, ha a Termékek mégis hibásak, az Eladó felel az ilyen hibákért.
Kérjük, figyeljen a Termékek színeire, és vegye figyelembe, hogy az Ön saját számítógépének/elektronikus eszközének beállításai miatt a leszállított Termékek egyes tényleges színei eltérhetnek attól, amit az Ön személyes számítógépe/elektronikus eszköze a megrendelés leadásakor megjelenített. Ezek az eltérések nem tekinthetők hibásnak.
A megfelelőségi garancia a Termékek leszállításának időpontjától számított 2 év elteltével jár le.
13.1 Abban az esetben, ha a Termékek olyan hibákat mutatnak, amelyeket a szállítástól számított 2 munkanapon belül vagy a román törvények szerint megállapított jótállási időn belül észlel, kérjük, küldje el panaszát e-mailben a contact@glamoro.hu címre vagy telefonhívással a weboldalon elérhető telefonszámra, és küldje vissza a Termékeket a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott eljárás szerint.
Az e-mailben vagy telefonon küldött visszaküldés teljesen ingyenes. Ha a Vevő más visszaküldési módot választ, a szállítási költséget a Vevő viseli, és azt az Eladó nem téríti vissza.
13.2 A benyújtott panaszban kérjük, adja meg a rendelés számát, amelyre vonatkozik, a nevet és a címet, valamint a visszaküldés okának rövid leírását.
13.3 Az Eladó 14 napon belül megvizsgálja a reklamációt, és tájékoztatja a Vevőt az eredményről.
Ha a reklamáció jogosnak bizonyul, a hibás termékek esetében a reklamáció megoldását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük az Ön árát a szállítási költségekkel együtt (ha voltak ilyenek a megrendelés kiszállításakor).
Ha a reklamáció megalapozatlannak bizonyul, akkor a Termékeket minden további kötelezettség nélkül visszaküldjük Önnek, és mellékelünk hozzá egy feljegyzést, amelyben elmagyarázzuk, hogy a reklamáció megalapozatlannak bizonyult.
Visszatérítés esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései megfelelően alkalmazandók.
13.4 A számla kinyomtatásával és a csomaghoz való csatolásával.
Minden weboldalunkon történő vásárláshoz mellékeljük a vásárlást igazoló bizonylatot, a csomaghoz csatolt vagy e-mailben kapott számlát. A vásárlónak lehetősége van arra is, hogy a számlát letöltse a vásárlói fiókjából. A Glamoro nem vállal felelősséget a Vevő által megadott hibás adatokért.
14. Felelősség
Az eladó felelőssége - az Általános Szerződési Feltételek és/vagy a Szerződés szándékos vagy súlyosan gondatlan megszegése esetén: Glamoro mint eladó és a webáruház tulajdonosa felel az olyan károkért, amelyek a szerződésszegés közvetlen és ésszerűen előrelátható következményei.
Minden esetben (kivéve az életben és/vagy testi épségben okozott károkért való felelősséget) az Ügyféllel szembeni maximális felelősség a Megrendeléssel kapcsolatban felmerülő bármely veszteségért vagy kárért az adott Megrendelés teljes árára korlátozódik.
A Glamoro nem vállal felelősséget a Felhasználó/Vevő számítógépének számítógépes vírusokkal való megfertőzéséért, bármilyen kibertámadásért, a Felhasználó/Vevő eszközein lévő adatok elvesztéséért, illetve a Felhasználó/Vevő tulajdonát képező hardver vagy szoftver károsodásáért.
A Glamoro nem vállal felelősséget az adathalász e-mailekért vagy a Weboldalon bármikor megjelenő partnerlinkekért sem.
A Felhasználó/Vevő felelőssége: A Felhasználó/Vevő felelős a Fiók adatainak (felhasználói/e-mail és jelszó) bizalmas kezeléséért, a Fiókhoz való hozzáférés kezeléséért és a Fiókon keresztül végzett tevékenységért, valamint a partnerek weboldalainak és linkjeinek böngészéséért. Továbbá a Felhasználó/Vásárló viseli a kizárólagos felelősséget az Üzlettulajdonosnak megadott valamennyi adat valóságtartalmáért/pontosságáért/integritásáért, valamint az Üzlettulajdonosnak a jelen Általános Szerződési Feltételek és/vagy a Szerződés be nem tartásával okozott károkért.
A fiók létrehozásával és/vagy a tartalom használatával és/vagy a megrendelés leadásával az Ügyfél/Felhasználó kifejezetten és egyértelműen elfogadja a Weboldal Általános Szerződési Feltételeit a Weboldalon közölt, a fiók létrehozásának és/vagy a tartalom használatának és/vagy a megrendelés leadásának időpontjában hatályos, legutolsó frissített változatban.
15. Az áruk tulajdonjogának átruházása
Az áru tulajdonjoga a szállításkor, a megrendelésben megjelölt helyen történő kifizetést követően száll át a megrendelőre (értve ez alatt a kiszállítást - a futár által átadott fuvarokmány átvételének aláírását).
16. Szerzői jog - Szellemi tulajdon
A Weboldal teljes tartalma, beleértve, de nem kizárólagosan a logókat, grafikai ábrázolásokat, kereskedelmi szimbólumokat, statikus/dinamikus képeket, szöveges és/vagy multimédiás tartalmakat, a Glamoro kizárólagos tulajdonát képezi.
A Felhasználó/Vevő nem jogosult a Weboldal bármely elemét a Felhasználó/Vevő vagy harmadik fél bármely anyagába másolni, reprodukálni, terjeszteni, közzétenni, átruházni, módosítani, megváltoztatni, felhasználni, linkelni, megjeleníteni, beépíteni a Weboldal bármely elemét a Glamoro előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül, a Termékekről szóló szerződés megkötésén/teljesítésén és a Weboldalon értékesített Termékekről való érdeklődésen kívül más célból.
Ha a Felhasználó/Vevő bármilyen információt vagy tartalmat (beleértve a logókat, grafikai ábrázolásokat, kereskedelmi szimbólumokat, statikus/dinamikus képeket, szöveges és/vagy multimédiás tartalmakat) továbbít/átad a webáruház tulajdonosának, az nem keletkeztet semmilyen kötelezettséget a Glamoro számára, kivéve, ha a felek erről előzetesen írásban megállapodtak.
A jelen Általános Szerződési Feltételekhez való hozzáféréssel a Felhasználó/Vevő megérti és elfogadja, hogy a Weboldal és annak tartalma bármilyen, az Általános Szerződési Feltételekben/szerződésben kifejezetten engedélyezett céltól eltérő célra történő felhasználása kifejezetten tilos.
17. Alkalmazandó jog. Joghatóság
A jelen Általános Szerződési Feltételek és a Szerződés a román jog hatálya alá tartozik. Jogviták esetén azokat a Glamoro székhelye szerint illetékes bíróság rendezi, a Felhasználó/Vásárló kifejezi beleegyezését ebbe a joghatósági választásba.
18.Az Általános Szerződési Feltételek módosítása
Az Eladó jogosult az Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani, ha az a jogi vagy technikai keretek változásaihoz való alkalmazkodáshoz szükséges.
Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely kikötése bármilyen okból semmisnek, végrehajthatatlannak vagy érvénytelennek bizonyulna, azt egy olyan érvényes kikötéssel kell helyettesíteni, amely jelentésében a lehető legközelebb áll az eredeti kikötéshez.
A jelen Általános Szerződési Feltételek és/vagy a Szerződés valamely kikötésének/rendelkezésének érvénytelensége/hatálytalansága nem érinti a többi kikötés/rendelkezés érvényességét/érvényesíthetőségét, amelyek változatlanul érvényben maradnak.
FIGYELEM. Amennyiben nem veszi át a kiküldött megrendelést, Ön automatikusan feketelistára kerül, és a glamoro.hu weboldalon többé nem tud újabb megrendeléseket leadni.
FIGYELEM! A viselt termékek (gyári hiba nélkül) nem téríthetők vissza!
Minden megvásárolt termékre a csomag átvételétől számított 30 nap garanciát vállalunk.
A garanciális időszak alatt, ha a termék hibás, csak kicserélni lehet, visszaküldeni nem.
Az ezen 30 napos időszakon belül meghibásodott termékek esetében a fogyasztónak ki kell fizetnie a hibás termék cseréjének futárszolgálatának díját, 25 lej!
Ha bármilyen kérdése vagy aggálya van a jelen felhasználási feltételekkel kapcsolatban, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk az erre a célra szolgáló kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a contact@glamoro.hu e-mail címen.